Eğitim seminerinin açılış konuşmalarını yapan AKBB Genel Sekreteri Süreyya İŞERİ “Belediyeler olarak, vatandaşlarımızın ilk temas noktasıyız ve bu nedenle iletişim becerilerimizi sürekli geliştirmemiz gerekiyor. Halkla ilişkilerde daha sağlıklı bir diyalog kurmak, vatandaş odaklı bir yaklaşımı benimsemek ve öfke gibi doğal duyguları doğru yönetebilmek, belediye hizmetlerinin kalitesini artırmada kritik bir rol oynuyor. Alanında uzman eğitmenlerimizden hem teorik hem de pratik bilgiler edineceğiz. Edineceğiniz bu becerilerin, vatandaşlarla olan ilişkilerimizde ve iş ortamındaki huzur ortamının güçlendirilmesinde önemli katkılar sağlayacağına yürekten inanıyorum.” dedi.
Eğitimin açılışından sonra; Davranış Bilimleri Uzmanı ve TBB Eğitmeni Ziya USTAOĞLU;
- Kişisel gelişim yolculuğu,
- Bilinçli farkındalık teorileri,
- Kurum içi halkla ilişkiler,
- Halkla ilişkilerin uygulama alanları,
- İletişim yanlış anlama,
- Kadın ve erkek algı filtreleri,
- Etkili iletişimin kilit faktörleri,
- Öfke kontrolü,
- Bilinçli farkındalıkta öfke kontrolü yönetimi,
Konularında örneklerle ve uygulamalı anlatımıyla gün boyu bilgi paylaşımında bulundu. Sunum
Benzer Haberler